Tuesday, June 30, 2009

Malu le...Blog dah publish kat Anak Rantau 1977 blog..

Salam ,

Ari ni saje le pi browse Anak Rantau 1977 blog..cherrr blog aku dah ada publish kat sana.
the malu ...almaklumlah blog ni tak sgaban blog - blog lain ..

utk geng-geng anak rantau, aku dah pindah ke Taman Perepat Indah de..jumaat lepas .
No rumah tak boleh bagi tau lagi ..cause aku cukup seram hajret punya program tu ..
habis dia photoshot nanti ..tunggu e bila masa dan keadaan yg ssuai aku jemput er ..

tapi aku tak lupa jenguk RP ari - ari ..anak still scholling kat SKRP . Next year baru pindah ke Sekolah Sementa ..tapi bisnes aku still on kat Rantau Panjang ..31 tahun aku dok RanPanjnag ..sayang kg aku ..

blog ni tak le de vouge sgt ..sebab pemiliknya de busy bee...
any way enjoy your life ...

No comments: