Sunday, November 30, 2008

Cara Penggunaan TIA AMELIA ..

Perawatan kulit dimulakan pada waktu malam.

Panduan Cara Penggunaan Krim Malam:
Langkah 1 :Sebelum tidur, bersihkan muka dengan sabun, urut perlahan-lahan dan bilas bersih.
Langkah 2 : Setelah muka dilap kering, sapukan krim pemutih secara nipis pada keseluruhan muka dan disusuli dengan krim kunyit (juga dengan secara nipis dan rata ke seluruh muka.)

Panduan Cara Penggunaan Sun Block/ Foundation
Langkah 1 : Di waktu pagi, bersihkan muka dengan sabun, urut perlahan-lahan dan selepas cuci bersih .Sapukan sunblock/foundation nipis-nipis. Kemudian boleh sapu bedak dan makeup seperti biasa.

Kulit akan bertambah cerah dan anjal dalam tempoh 2 minggu. Saksikan keajaiban TIA AMELIA ..

3 comments:

Anonymous said...

kak. saya nadia. baru seminggu pakai produk TA ni. tp kenapa muka jadik gatal ye lepas cuci muka dgn sabun TA? Ada tak sapa2 yg mengalami masalah sama dgn saya ni? krim kunyit and foundation ok.

siti ika said...

bru je seminggu guna tia.. saya suka sunblock dia.. ta berminyak..

Anonymous said...

saya baru pki produk ne seminggu
nape muka saya naik jerawat erk???ada suggestion x???